Silvano Fashion Groupi aktsionäri Indrek Nauri sõnul ei muretse ta ettevõtte tulemuste pärast üldse, sest võrreldes eelmise kvartaliga jäid tulemused enam-vähem samaks.
- Silvano brändi Milavitsa pood Tallinnas Foto: Meeli Küttim
"Kuna Venemaa ja teiste
Silvano turgude olukord oli teada juba eelmisel aastal, siis ei olnud käibe langus võrreldes eelmise aasta kolmanda kvartaliga üllatav," märkis Naur. "Positiivne uudis on see, et ühing jätkas efektiivistamist, tõmmates kokku kulusid, vähendades varusid ja debitoorset võlga."
Nauri sõnul on tegelikult peamine see, et kasum aktsia kohta on säilinud ja raha on arvel 20 miljonit eurot, bilansist kolmandik sularaha, mis on väga hea.
Viimasel üldkoosolekul juulis küsis Naur Silvano juhtkonna käest, kas on oodata veel dividendi. "Nad jäid tol korral vastuse võlgu ja kuna ma olen pikaajaline investor, siis huvitab mind eelkõige dividend," tõdes Naur.
SFG on viimaste aastate jooksul olnud hea dividendimaksja ja Naur loodab, et see jätkub. "Praegu saaks vabalt välja maksta veel 0,20 senti," märkis Naur.
Mingit põhjust aktsiaid müüa Naur ei näe. "Kui hind jätkab langemist, pigem ostan juurde," ütles Naur.
Mis puudutab ettevõtte uut juhti Jarek Särgavat, siis Nauri sõnul loeb ta avalikest andmetest, et tegemist ettevõtja kogemusega ja lugupeetud perekonnast pärit mehega – loodetavasti valis nõukogu parima mehe.
Silvano avaldas reedel oma 9 kuu tulemused, kus käive langes 40,5%, 51,87 miljoni euroni. Kolmanda kvartali käive oli 17,3 miljonit eurot.
Seotud lood
Silvano Fashion Group avas nädalavahetusel uue 260ruutmeetrise poe Minski kaubanduskeskuses Stolitsa ning plaanib sel aastal käivitada Valgevenes veel 15 poodi.
Kiiresti muutuvas ja ebakindlas maailmas vajavad organisatsioonide juhid ja tiimiliikmed pidevat enesetäiendamist. Tallinna Ülikool pakub lisaks
mikrokraadidele juhtimist ja organisatsiooni arengut toetavaid
tellimuskoolitusi, mida on võimalik kohandada vastavalt vajadusele. Koolitused on teaduspõhised ja praktilised. Uusi õpitud teadmisi ja oskusi on võimalik ettevõtte igapäevatöösse rakendada.
Enimloetud
6
„Konkurentidele ei meeldi, et tulime turule“
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele